Tools Up! Garden Party - Episode 1: The Tree House
Tools Up! Garden Party bestaat uit drie afleveringen, elk met 15 unieke levels en een veeleisende baas om te verslaan. Elke DLC-aflevering is beschikbaar als deel van onze Season Pass, maar kan ook los worden gekocht.
De klussers van Tools Up! Co. waren op weg naar huis na een succesvolle klus, toen plotseling een enorme boomhut voor hen neer stortte! Hij viel voor hun ogen uit elkaar. Hier ging wel wat werk in zitten!
Verzamel je team van maximaal 4 spelers en knap de boomhut op in Tools Up! Garden Party! We zijn lekker buiten, dus je gaat bomen planten, bloemen water geven, het gras maaien en nog veel meer. Maar pas op, misschien verstopt iemand zich in de struiken!