Tools Up! Garden Party - Episode 1: The Tree House
Tools Up! Garden Party consists of three episodes, each with 15 unique levels and a demanding boss to beat. Each DLC episode will be available as a part of our Season Pass, but can also be purchased separately.
Tools Up! Co. was going home from another successful renovation, when suddenly—an enormous treehouse crashed down in front of them! It was falling apart before their eyes. This job was going to take some work!
Gather your crew of up to 4 players and put the treehouse in order in Tools Up! Garden Party! We’re in the great outdoors now, so you’ll get to plant trees, water flowers, cut the grass, and much more. But be careful—there might be someone hiding in the bushes!