The Binding of Isaac: Repentance
Let op: deze update is alleen compatibel met de digitale versie van The Binding of Isaac: Afterbirth+.
Ervaar de moderne klassieker, The Binding of Isaac, zoals je hem nog nooit eerder hebt gezien. Het is een spel dat te groot is om een vervolg te noemen: Repentance neemt Isaac mee naar nieuwe hoogten van schurkenstaten, als de dappere jongen afdaalt naar de kelder voor zijn grootste uitdaging tot nu toe! Isaac's nieuwe zoektocht brengt hem naar onbekende plaatsen waar hij nog nooit is geweest, vol met vreselijke nieuwe vijanden en bazen, wapencombo's die je nog nooit eerder hebt gecombineerd en items die hij nog nooit heeft gezien... onheilige verschrikkingen uit zijn wildste dromen en ergste nachtmerries!
The Binding of Isaac: Repentance bevat honderden nieuwe functies en verbeteringen in de kwaliteit van leven. Het is de ultieme editie van de genrebepalende roguelike, nu met MEER DAN 500 UUR nieuwe gameplay!