The Binding of Isaac: Repentance
Please note: This update is compatible with the digital version of The Binding of Isaac: Afterbirth+ only.
Experience the modern classic, The Binding of Isaac, like you've never seen it before. It's a game too big to be called a sequel: Repentance takes Isaac to new heights of roguelike dungeon adventure, as the brave boy descends into the basement for his greatest challenge yet! Isaac's new quest takes him to unknown places he's never been, filled with horrible new enemies and bosses, weapon combos you've never synergized before and items he's never seen... unholy terrors from his wildest dreams and worst nightmares!
The Binding of Isaac: Repentance features hundreds of new features and quality-of-life improvements. It’s the ultimate edition of the genre-defining roguelike, now with OVER 500 HOURS of new gameplay!