TerraTech - Krijgers uit het toekomstige verleden
Deze set unieke blokken en themaskins voor de bedrijven Venture (Shinobi) en Hawkeye (Shogun) zijn beïnvloed door het feudale Japan en klassieke mecha-anime en geven je Techs een iconisch uiterlijk.