TerraTech - Warriors of Future Past Pack
Blending influences from the warriors of Feudal Japan and classic Mecha-Anime, this set of unique custom blocks and themed skins for the Venture (Shinobi) and Hawkeye (Shogun) corporations will give your Techs an iconic look.