Svadilfari, de Clan van het Paard
Wanneer de Clan van het Paard de roemlevels bereikt, krijgen ze extra verbeteringen aan hun gereedschap en de mogelijkheid om een tweede relikwie te bouwen!
De Clan heeft ook zijn eigen relikwie dat de overlevingskansen van de stamhoofden verhoogt en ze sneller laat smeden en mijnen!
Eitria en Brok zijn de twee stamhoofden van de Clan van het Paard die kunnen worden gerekruteerd in Völunds Smederij. Zij zijn de kern van de Clan omdat zij de enigen zijn die steen of ijzer kunnen delven en gereedschappen, wapens en relikwieën kunnen smeden.
Dankzij de Lore Tree van de clan kun je sneller delven en smeden, lore verzamelen bij het delven, of de productie verbeteren bij het plaatsen van relikwieën.
Het upgraden van burgergebouwen vergroot het geluk van de bevolking en geeft ze toegang tot een derde upgrade voor hun wachttorens."