Prison Architect - Second Chances
Prison Architect: Second Chances geeft je gevangenen een frisse start met hervormings- en rehabilitatieopties. Hiermee kunnen ze hun gedrag verbeteren en hun straftijd verkorten.
Hoop op hervorming: nieuwe programma's zoals dierentherapie, ontmoetingen met burgers en lessen over conflictoplossing gegeven door voormalige gevangenen kunnen de negatieve trekjes van een gevangene laten verdwijnen en het gedrag verbeteren.
Ruimte voor verbetering: gevangenen met bestaande of verdiende werkcertificaten kunnen verkopers worden voor gevangenen en bezoekers. Dit doen ze in ruimtes die door gevangenen worden gerund, zoals een bakkerij en een restaurant.