Prison Architect - Second Chances
Prison Architect: Second Chances gives your inmates a fresh start with reform and rehabilitation features, helping them improve behaviors and reduce sentences.
Return to Reform: New programs, such as Animal Therapy, Meetings with civilians, and Conflict Resolution classes led by former prisoners can remove an inmate's negative traits and see improved behaviors.
Room for Improvement: Inmates with existing or earned work credentials can become vendors to both prisoners and visitors in inmate-run rooms, including a Bakery and Restaurant.
Back to Society: Inmates can earn work experience by partaking in different work and training programs.