Insectoid Loneriding Mechranger Outfit for Switch
Op een hete zomer had Switch genoeg van het alsmaar cruisen door dezelfde straten, dus besloot hij op een skatende roadtrip te gaan. Natuurlijk maakte hij eerst een kleine pitstop bij de Citynetics-fabriek voor onderdelen. Toen hij een serverruimte betrad, struikelde Switch, en liet hij in zijn val zijn moederbord kortsluiten in een robo-hallucinatietrip. Als 'Mechranger' reisde hij vele werelden door en zag hij de ware naam van dingen. Hij deed zijn verhaal aan Raptor en vertelde hem hoe Rex de oprichter van Citynetics is die Latch in een cyborg veranderde. Raptor reageerde met "Waar heb je het over, jij blik bonen?"