Felyne-hoed
Een Felyne-hoed voor Mii-vechters is nu te koop! Krab je een weg naar de overwinning terwijl je eruitziet als een van deze snoezige beestjes uit de MONSTER HUNTER-serie! Met zo'n schattige look ben je niet voor de poes!