Editor - 3rd Wave
Functionaliteit die je toestaat om de data van legers, steden en gebieden in "ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIV: Diplomacy and Strategy Expansion Pack Bundle" aan te passen.
Legers, steden en gebieden kunnen worden aangepast door Settings -> Edit te kiezen in het spel.