Editor - 3rd Wave
Functionality that allows you to edit the data for forces, cities, and areas within the game "ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIV: Diplomacy and Strategy Expansion Pack Bundle".
Forces, cities, and areas can be edited by selecting "Settings" - "Edit" within the game.