Chess Ultra: Academie spelpakket
De prachtige, maar simpele schaakstukken zijn geïnspireerd door een van de meer zeldzame sets die gemaakt zijn in de stad Kholmogory, beroemd vanwege haar getalenteerde Russische schaakstuksnijders. De locatie is geïnspireerd door de academies die zoveel grote spelers opleveren en gastheer zijn van elite toernooien.
Volg in de voetstappen van de Russische grootmeesters die in de zalen van de academie hebben gespeeld en dompel jezelf onder in Chess Ultra.
Dit pakket bevat een schaakset en een omgeving. Deze kunnen afzonderlijk en in combinatie met alle andere sets en omgevingen in het spel worden gebruikt.