Caribbean Skies
De geliefde dicta... eh, leider El Presidente wil de Caribbean Skies veroveren! De grootste DLC voor Tropico 6 tot dusver voert de pret tot nieuwe hoogten – met drones. Bereid je voor om een speciale scenariogestuurde campagne te spelen met 5 nieuwe missies die elk verschillende speelstijlen en eigenschappen ontgrendelen. Caribbean Skies voert je mee op een reis om de wereld te redden en daarmee je dierbare Tropico. Tijdens de hele campagne ontmoet je nieuwe personages zoals excentrieke wetenschappers en een nieuwe antagonist, die niets anders betekent dan problemen voor El Prez en zijn inspanningen.
De lucht boven Tropico was nog nooit zo druk. Zet de vrachtwagenchauffeurs aan de kant en gebruik luchtlevering om de logistiek naar een hoger niveau te tillen. Maak gebruik van meerdere nieuwe gebouwen die draaien om de eigenschappen van Caribbean Skies – zoals de vrachtluchthaven waarmee je goederen kunt vervoeren en exporteren tussen verschillende eilanden van de Tropicaanse archipel via vrachtvliegtuigen. Zet met de droneleveringsservice een droneleveringsroute op tussen twee gebouwen en gebruik je zoemende nieuwe helpers om goederen te leveren. Ondertussen biedt de dronetaxi Tropicanen een nieuwe manier om zich te verplaatsen. Houd absolute controle en zet een gebouw van de Centrale Inlichtingendienst op voor de inzet van beveiligingsdrones om ervoor te zorgen dat geen enkel vuil plan onopgemerkt blijft. Tot slot kun je met de nieuwe Balloon Tours ballonvluchten aanbieden aan toeristen. Maak ze blij door pittoreske routes te kiezen die de pracht van Tropico tonen.