Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Ryoma Hino
Ryoma Hino is nu beschikbaar als nieuw speelbaar personage in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Een aanvaller uit Uruguay. Hij is een Japanse Uruguayaan van de derde generatie. Hij is met name erg goed in krachtig voetbal en zeer fysieke prestaties. Hoewel hij niet voor het nationale team gevraagd is, bezoekt hij de Verengde Staten en kijkt enthousiast naar toernooiwedstrijden om zich te laten inspireren door de beste spelers van zijn generatie.