Asphalt 9: Legends Turbo Zomerracepakket
Mamma mia, deze roedel is vuur! Tem de Ferrari Roma, de ATS Automobili Corsa RRTurbo en de ItalDesign DaVinci om je een weg te banen door het hittegolfseizoen. Wie zegt dat schoonheden niet ook beesten kunnen zijn?