Additional Dungeon "Rift in Time and Space"
Spelers krijgen toegang tot "Rift in Time and Space", een kerker waarin het terrein en de monsters die verschijnen willekeurig veranderen. Hoe verder spelers komen, hoe sterker de vijanden worden. In de dieptes van de kerker wacht een krachtige baas.
Igneel verschijnt als de laatste baas van de kerker, met bijbehorende gesprekken en een gevecht.