Additional Dungeon "Rift in Time and Space"
Enables players to access "Rift in Time and Space", dungeon in which the terrain and the monsters that appear change randomly. The further they advance, the stronger enemies will be, and in the depths of the dungeon, a powerful boss awaits them.
Igneel appears as the final boss of the dungeon, triggering a corresponding battle and conversation events.