Verken een andere toren in het magnetische noorden!
Lumina, een jonge Teslamancer, is gestrand nadat haar luchtschip is neergestort in Wyrmheim, een afgelegen en verraderlijk land in het noorden. Ga op een gevaarlijk avontuur en verken een gigantische, verlaten toren die hoog boven een vallei naast een fjord opdoemt, op een missie om Lumina naar huis en naar haar familie te brengen. Gebruik elektromagnetische krachten om te overleven in een wild en ruig land. Verdedig jezelf tegen Viking-rovers, neem het op tegen gruwelijke beesten geïnspireerd door de noordse mythologie en zegevier tegen epische bazen! Naarmate je je reis voortzet, ontdek je nieuwe vaardigheden en uitrusting die je helpen om de geheimen van het land te ontrafelen en je te verdiepen in het duistere verleden van de voorouders van Lumina.
Teslagrad 2 is het vervolg op de razend populaire op fysica gebaseerde game, waar elektromagnetische krachten de sleutel tot overleven vormen. Teslagrad 2 is met verbeterde visuals, een grotere wereld en nieuwe tools om puzzels op te lossen een frisse en meeslepende puzzelplatformer!