Tactics Ogre: Reborn
De game is gebaseerd op de release uit 2010 en bevat verbeterde graphics, geluid en een geüpdatet spelontwerp, waarmee het een nieuwe Tactics Ogre tot leven brengt die dicht bij zijn roots blijft. Tactics Ogre-veteranen zullen een game ervaren die hun dierbaarste herinneringen overtreft, terwijl nieuwe spelers een game zullen ontdekken die lijkt op niets wat ze ooit hebben gespeeld. De nieuwe game gaat dieper dan ooit en stelt spelers meer dan ooit in staat om op te gaan in de wereld en intriges van Tactics Ogre.