In maart begonnen we met een klapper van formaat: The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Tot op heden zit de game nog steeds vol verrassingen en uitgekiende bijzonderheden.
In april lag Mario Kart 8 Deluxe voor je klaar in de schappen. Het is tot nu toe het grootste raceavontuur voor de Nintendo Switch en laat spelers altijd, overal en met iedereen racen!
Minecraft: Nintendo Switch Edition kwam uit in mei. Spelers gingen meteen aan de slag in dit creatieve avontuur, en waren tot in de late uurtjes bezig met het maken van meesterlijke bouwwerken.
In juli knalde de inkt over het scherm in de multiplayer-kliedergame Splatoon 2. Deze editie kwam in een nieuw jasje met nieuwe spelstanden, levels en wapens!
In september kwam er geen einde aan de sportgames. NBA 2K18 stond voor de deur met een authentieke en ongeëvenaarde basketbalervaring. Uiteraard ook voor de Nintendo Switch.
Nu het einde van oktober voor de deur staat zijn we verheugd je Super Mario Odyssey aan te kondigen! Ga met Mario op een heuse wereldreis, verzamel energiemanen en stop de bruiloft van Bowser!