Gratis ARMS Sparring-demo!
Trek je bokshandschoenen aan en ga op de vuist met een kleurrijke cast personages in ARMS voor de Nintendo Switch! In deze buitengewone vechtgame moet je de elastische, bewapende armen van je vechter gebruiken om je tegenstanders knock-out te slaan.
Neem een Joy-Con in elke hand en bestook je tegenstander links en rechts met rake klappen! Je vechter beweegt in lijn met je handen terwijl je allerlei stoten en andere boksaanvallen ontketent.
De vijftien kleurrijke personages in ARMS hebben allemaal een sterke persoonlijkheid en ze hebben stuk voor stuk enkele handige trucjes achter de hand. De robuuste Master Mummy krijgt er bijvoorbeeld weer levenspunten bij als hij zich beschermt, terwijl de koningin van het witte doek, Twintelle, haar acteeraura gebruikt om klappen van tegenstanders te vertragen. En dat is nog niet alles!
Pas je vechters aan door ze met vuisten uit te rusten die bekendstaan als ARMS. Je kunt uit meer dan 40 ARMS kiezen en elke ARM heeft andere eigenschappen, zoals grootte, gewicht en elementaire kracht. Je kunt zelfs aan iedere vuist een ander soort ARM bevestigen! Combineer vechters en ARMS om een vechtstijl te vinden die het beste bij je past!
Alle ARMS-vechters hebben dezelfde droom: de Grand Prix winnen. Probeer tien gevechten achter elkaar te winnen en sleep die riem in de wacht in Grand Prix! Als je denkt dat je een geboren kampioen bent, ga dan eens online en werp andere spelers van over de hele wereld de handschoen toe in Party Match en Ranked Match.
ARMS bevat echter meer dan alleen directe één-op-één-confrontaties. Je kunt namelijk deelnemen aan een reeks spelstanden waarin je kracht pas echt op de proef wordt gesteld! Vecht om een masker dat je zes ARMS geeft in Hedlok Scramble of drijf jezelf tot het uiterste en kijk of je het voor elkaar kunt boksen in een één-tegen-honderd-gevecht!
Even geen zin om te vechten? Probeer een explosieve bal op het veld van de tegenstander te krijgen in V-Ball, dunk je tegenstander en ga voor zo veel mogelijk driepunters in Hoops, of vernietig zo veel doelen als je kunt in Skillshot. ARMS zit boordevol toffe spelstanden!
Als je beide Joy-Con-controllers rechtop houdt, kun je je handen naar voren bewegen om te slaan en de Joy-Con-controllers kantelen om te bewegen. Draai de Joy-Con nadat je hebt geslagen, om je klap effect te geven!
Als je in de handheldstijl speelt of de Joy-Con-houder, de Nintendo Switch-Pro-controller of één Joy-Con horizontaal gebruikt, dan kun je ook de linkerstick gebruiken om je klappen effect te geven!
Gebruik diverse sprongen en manoeuvres om de aanvallen van je tegenstander stijlvol te ontwijken!