Video's
Je speelt als het nieuwe personage agent 8, die eruitziet als een Octoling! Ze wordt wakker op het perron van een donker metrostation… en is haar geheugen kwijt!
Spetter door 80 duistere testfaciliteiten in een enorme ondergrondse wereld, waar agent 8 al haar talenten moet gebruiken om uiteenlopende missies te voltooien.
Je kunt nieuwe verhalen verwachten die een nieuw licht werpen op geliefde personages. Je denkt misschien dat je alles weet over de wereld van Splatoon, maar stille wateren hebben diepe gronden, en dat geldt ook voor dit verhaal.
Als je uit deze doortrapte dieptes weet te ontsnappen, kun je multiplayer-games** spelen als een Octoling!
Dankzij Krabbert kun je een heleboel geweldige wapens gebruiken! Schakel vijanden van een afstand uit met een lader of raak verstopte vijanden met een blaster. Maak goed gebruik van je arsenaal en geef die Octarianen er flink van langs!