Nintendo Switch-downloadsoftware
Ga naar de pagina Nieuwe thema's om de nieuwste thema's voor het HOME-menu van de Nintendo 3DS te zien. Je kunt de thema's voor het HOME-menu ook downloaden in de themawinkel op je systeem. We voegen regelmatig nieuwe thema's toe.