CI7_3DS_DragonQuest7_DQ7_Auster.jpg
8 september 2016 – Auster en prins Kiefer gaan vastberaden op pad om te bewijzen dat de wereld meer heeft te bieden dan het eiland waarop ze wonen. Al snel raken ze betrokken bij een missie die ze door de tijd laat reizen om hun wereld te redden. Spelers kunnen het allemaal zelf beleven wanneer DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past op 16 september uitkomt voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Neem alvast een kijkje op onze officiële spelpagina voor DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past.
DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past is opnieuw gemaakt voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen en begint als de goede vrienden Auster, prins Kiefer en Maribel op reis gaan om te bewijzen dat de wereld groter is dan hun eiland. Al snel reizen ze door de tijd om vergeten beschavingen te redden en zodoende de toekomst veilig te stellen. Door fragmenten van tabletten te verzamelen en ze weer in elkaar te passen kunnen de onverschrokken helden naar nieuwe plaatsen en oude kerkers reizen. Zo herstellen ze stapje voor stapje de wereld in dit gigantische avontuur.
Om ze te helpen in hun strijd tegen de kwade krachten kunnen spelers Auster, prins Kiefer en hun vrienden aanpassen met meer dan 50 verschillende 'vocations', een soort beroepen of rollen, zoals Warrior, Mage en Martial Artist. Door zich in deze rollen te specialiseren kunnen spelers nieuwe vechtstrategieën gebruiken. Met behulp van speciale voorwerpen kunnen helden zelfs vocations krijgen die ze laten strijden als monsters, waaronder de beroemde slimes uit de DRAGON QUEST-serie.