Van een klein eilandje naar een wereld vol mogelijkheden!
Reis naar het verleden om het heden te redden in DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past, een tijdloze RPG voor de verschillende 3DS-systemen.
Ga op avontuur met Auster en zijn vrienden, prins Kiefer en Maribel, om lang vergeten landen in hun oude glans te herstellen. Gebruik mystieke stenen tabletten om terug te gaan in de tijd, dorpen in nood te helpen, uitdagende puzzels op te lossen en unieke monsters te verslaan in klassieke turn-based gevechten om het verleden en heden van de wereld te bepalen.
In dit enorme avontuur moet je kerkers veroveren en vijanden verslaan die de weg versperren. Om monsters te verslaan geef je je groepsgenoten bevelen tijdens turn-based gevechten - of als je denkt dat je groep de situatie wel aankan, kun je Tactics activeren om te zorgen dat de gevechten automatisch worden afgehandeld.
Met meer dan 50 verschillende beroepen kan elke held zijn bekwaamheden verbeteren en krachtige nieuwe vaardigheden leren. Je kunt een magiër, piraat of zelfs een herder worden! Leer verschillende beroepen en bouw een onstuitbare groep helden op.