The Wonderful 101
In dit actiespel bestuur je Wonder-Red en rekruteer je 100 doorgewinterde helden bij je strijd tegen een buitenaardse invasie, als held nummer 101! Je kunt zelfs wanhopige burgers in machtige helden veranderen, om je team aan te vullen. Overweldig je vijanden met kracht in getale - hoe meer helden zich in je leger bevinden, hoe sterker je aanvallen zullen worden!
Belaag de buitenaardse aanvallers met snelle slagen om je batterijen op te laden en activeer dan je Special Morph Powers door een vorm op het Wii U GamePad over te trekken of de rechterstick te bewegen. Verenig je heldhaftige volgelingen en smelt samen in krachtige vormen als een zwaard en een pistool om vijanden mee te bestrijden of een pudding om je tegen aanvallen te verdedigen. Verander je leger in een enorme vuist, ladder of hangglider om puzzels op te lossen en door van actie vergeven omgevingen te reizen.
Rekruteer ongebruikelijke helden als Wonder-Bonsai, Wonder-Vender en Wonder-Toilet en gebruik hun krachten om de invasie het hoofd te bieden. Rekruteer meer helden en teken grote vormen voor nog sterkere Unite Morphs! Ook kun je O-Parts verzamelen om nieuwe vaardigheden en nieuwe Unite Morphs te kopen.
Let op: op 23-10-2013 kwam een software-update beschikbaar die een fout met betrekking tot Wonder Figure 24 en andere oneffenheden herstelt. Ga voor de volledige informatie naar ons klantenservice-gedeelte.