Heb je er ooit bij stilgestaan dat alle kennis die je opdoet in de wildernis, van levensbelang kan zijn voor andere Monster Hunter Tri-spelers in Europa?
De Encyclopedia Trigantica is een site door Monster Hunter Tri-fans voor Monster Hunter Tri-fans. Hierop kun je je kennis plaatsen en informatie inwinnen over van alles: van hoe je het spel begint, tot hoe je de gevaarlijkste monsters kunt verslaan, hoe je je wapens kunt versterken en nog heel veel meer.
Klik hier voor een bezoek aan de Encyclopedia Trigantica – A Monster Hunter’s Guide en neem deel aan een bruisende jagersgemeenschap!