Have you ever considered that all that valuable knowledge you’re picking up out in the wild could be essential to other Monster Hunter Tri players around Europe?
The Encyclopedia Trigantica is a website by Monster Hunter Tri fans, for Monster Hunter Tri fans, where you can share your top tips for survival or glean information about everything from getting started in the game to slaying the toughest monsters, upgrading your weapons and much more.
Click here to visit the Encyclopedia Trigantica – A Monster Hunter’s Guide and become part of a bustling community of hunters!