De tijd om je wapens ter hand te nemen en de wildernis in te duiken is aangebroken! Monster Hunter Tri ligt vanaf vandaag overal in Europese winkels.
Betreed een uitgestrekte wereld en volg de sporen van de geweldige monsters die over de elementen regeren. Vecht met alles was je hebt en word de ultieme jager. Of je nu alleen er op uit trekt, samen met een vriend op een gesplitst scherm jaagt of deelneemt aan de levendige Monster Hunter Tri-community online... je waagt je in een wilde wereld die echt tot leven komt op je Wii.
Klik hier voor een bezoek aan de oficiële site voor Monster Hunter Tri en kijk zelf wat dit spel een van de meest gewilde titels van 2010 maakt. Het lange wachten is voorbij, laat de jacht beginnen!