In dit nieuwste interview in de Iwata vraagt-serie, gaat Nintendo-directeur Satoru Iwata in gesprek over het ontwikkelproces van Wii Fit Plus.
Miyamoto-san legt de nadruk op dat de software meer een verbeterde versie is van het originele Wii Fit dan een vervolg. Ook vertelt hij meer over de gedachten achter de verbeteringen die je in Wii Fit Plus aantreft. Van de mogelijkheid dat spelers hun eigen trainingsprogramma's kunnen samenstellen tot het combineren van een lichamelijke- met geestelijke oefeningen... het interview onthult alles over wat zowel nieuwkomers als doorgewinterde Wii Fit-gebruikers kunnen verwachten.
Klik hier om naar wii.com te gaan en Satoru Iwata's interview met Shigeru Miyamoto te lezen in Iwata vraagt: Wii Fit Plus.