In the latest interview in the Iwata Asks series, Nintendo President Satoru Iwata sits down with Shigeru Miyamoto to talk about the development process of Wii Fit Plus.
Stressing that the game is an enhanced version of the original Wii Fit rather than a sequel, Miyamoto-san reveals the thinking process behind the enhancements to be found in Wii Fit Plus. From allowing players to set up their own exercise routine to combining a physical workout with a mental one, the interview explains in great detail what players new to the experience as well as seasoned Wii Fit users can expect.
Click here to go to wii.com and read Satoru Iwata’s interview with Shigeru Miyamoto in Iwata Asks: Wii Fit Plus.