Nou, ik moet weer aan het werk.
Aangezien we nog wat tijd overhebben, is er nog iets dat jullie willen toevoegen?
(kijkt of Miyamoto de kamer heeft verlaten) Goed, dan kan ik jullie nu vragen naar al die dingen die jullie niet willen vertellen als Miyamoto in de buurt is!
Oké, als je dat in je achterhoofd houdt, kun je me dan vertellen wat het meest tactloze is wat Miyamoto ooit tegen je heeft gezegd?
Hij vroeg: 'Wat is hier nou leuk aan?' Ik kon alleen maar antwoorden met: 'Eh, oké. Tja…' Maar het was eigenlijk nogal tactloos.
Toen we net begonnen met de wielerwedstrijd, bereikten we een fase waarin we niet precies wisten hoe we verder moesten. We begonnen zonder vastomlijnd plan.
Maar omdat hij die dingen zei, hebben we het spel nog een keer goed geëvalueerd, en daar zijn we hem allemaal erg dankbaar voor. Hmmm… Was dat een beetje teveel van het goede?
Als je in je eentje werkt, zonder supervisie, heb je altijd de neiging om de weg van de minste weerstand te kiezen. Dus uiteindelijk is het goed geweest dat Miyamoto zich ermee bemoeide.
H. overzag het boogschieten en hij was er ongelofelijk goed in. Onder normale omstandigheden raakte hij de roos keer op keer.