Well, I’m going to get back to work.
As we still have a little time left, is there anything else you would like to add?
(checking to see Miyamoto has left the room) Now, I'm going to ask about all those things you don’t want to talk about in front of Miyamoto-san!
Okay, while taking that into account, could you tell me what the harshest thing was that Miyamoto-san said to you?
I worked on a cycling race about which Miyamoto-san said: “This is incredibly dull!"
He said: “What’s fun about this?” I had no choice but to respond by saying "Ah, okay. I see..." but actually it was really harsh.
When we first started putting the cycling race together, we hit a stage where we weren't sure where to go with it. We started without having a clear plan of how to proceed.
But because he said those things, it ultimately presented us with an ideal chance to reassess the game's features, which is something we are all extremely grateful for. Hmmm… Did that sound a bit over the top?
If you are working by yourselves without outside supervision, there is always a tendency to take the least challenging route. So in the end, it's good that Miyamoto-san got involved.
Yes, he certainly does. (laughs) Each person has to go through about an hour with Miyamoto-san saying “That’s no good” and us saying “I see… I see…”
Anyway, as H-san was overseeing archery, he was incredibly good at it. Normally he would have no problem in hitting the bulls-eye time after time.