Beleef klassieke NES en Super NES-games met amiibo Touch & Play: Nintendo Classics Highlights, exclusief voor de Wii U! Dankzij de kracht van amiibo kun je met deze dratis downloadsoftware een aantal demo's spelen van 8- en 16-bit Nintendo-games, waaronder Super Mario World, F-ZERO, The Legend of Zelda en vele andere!
Als je je amiibo voor het eerst scant, krijg je een willekeurige game voorgeschoteld, dus je weet nooit wat je te wachten staat! Voor deze software kun je alle amiibo gebruiken om toegang te krijgen tot talloze fragmenten van games uit de oude doos. Hoe meer amiibo je hebt, hoe meer klassieke Nintendo-actie je kunt beleven!
Je kunt amiibo Touch & Play: Nintendo Classics Highlights gratis downloaden. Het is net alsof je spelcassettes op een NES of Super NES verwisselt, maar dan op de Wii U!