Wrecking Crew
In de NES-klassieker Wrecking Crew wisselen Mario en Luigi hun loodgieterspetten in voor bouwhelmen en gaan ze aan de slag als vakkundige slopers!
Een of twee spelers moeten alle obstakels in een level afbreken terwijl ze de meest destructieve route door een netwerk van ladders en steigers afleggen.
Wrecking Crew heeft een spelstand waarnmee je je eigen levels kunt ontwerpen. Nieuw aan de Virtual Console-versie van Wrecking Crew is de mogelijkheid je ontwerpen op te slaan, iets dat niet mogelijk was in het originele spel voor de NES.