What do you want to do?
Select Set as family group admin.
5. You may be prompted to confirm your identity by re-entering your password, re-authenticating with a passkey and/or by verifying your email address.
7. Review the information on the screen about what you will no longer be able to do when the role is transferred.
Select Remove supervised status.
5. Review the information on the screen, then select Remove supervised status to confirm.