Nintendo Switch games coming in March 2023
Fairytales, fantasy, and frightening flash photography are just some of the experiences heading to Nintendo Switch in March. Check out this selection of titles and click any that catch your eye for pre-orders, purchases or adding to your Wish List!
Get punching with Fitness Boxing Fist of the North Star! Series characters like Kenshiro become your instructors as you defeat enemies in Battle Mode, take on rivals in Boss Battles or punch your way through boxing drills in Exercise Mode.
The physical version of Metroid Prime Remastered arrives in March. Step back into the suit as you navigate the winding paths and interconnected environments of Tallon IV. With revamped graphics, sound, unlockable art, and updated control schemes, Samus’ classic adventure is reprimed and reborn on Nintendo Switch.
Battle through the ancient corridors of Dracula’s iconic castle in the Dead Cells: Return to Castlevania DLC. Richter Belmont and Alucard will join you as you head towards a showdown with Death and Dracula himself, wielding classic weapons from the Castlevania series.
In PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse, you’re armed with only a torch and a lens. Use the Camera Obscura, a camera with the power to capture and seal away unthinkable horrors, to fend off attacking ghosts and get to the bottom of a chilling mystery.
Find your way out of a creepy, mysterious art gallery in this 2D exploration game, Ib. Inspect the areas around you, discovering items, solving puzzles, and disarming traps to progress, with seven different endings on offer.
In 3D action-adventure ONI: Road to be the Mightiest Oni, demon warrior Kuuta and his partner Kazemaru challenge the demon spirits found across the island of Kisejima. Their goal? To defeat Momotaro – enemy of humans and demons alike!
Join Cereza and her demon Cheshire on a journey through a faerie-filled forest in Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon. Turn the pages of this vibrantly-illustrated storybook adventure to discover the origins of the titular Umbra Witch.
Time to go to work! Explore the darkly-charming, procedurally-generated departments of Death Inc. utilising over 30 unique weapons and spells in fast-paced hack n’ slash combat. It’s time to show the underworld who’s boss in Have a Nice Death.
Use your wits to retell iconic tales – or experiment and find something new – in Storyteller. Play with a library full of characters and themes, featuring heroes and villains, love, lies, madness, and more and experience some of history's greatest stories like never before.
Ryza and her friends will set off on their final adventure surrounding the roots of alchemy in Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key. Enjoy this adventure in a vast and ‘living’ world that is one of the largest in the Atelier series.
There are even more games coming to Nintendo Switch! Check out everything that’s releasing this March.