Watch the Super Mario Bros. 35th Anniversary Direct now!
Watch the presentation above to see more games and products releasing by spring 2021.
This year marks 35 years since the original release of Super Mario Bros. in Japan, and there are lots of different ways to get involved in this special occasion, like checking out our newly-launched Super Mario Bros. 35th Anniversary hub!
Visit the hub now to see your own personalised, interactive My Mario Timeline or browse special upcoming events for Super Mario Maker 2, Super Smash Bros. Ultimate, and a Super Mario-themed Splatoon 2 Splatfest!
Discover three of Mario’s grandest 3D adventures with Super Mario 3D All-Stars for Nintendo Switch! This special bundle includes Super Mario 64, Super Mario Sunshine and Super Mario Galaxy, all optimised for Nintendo Switch with updated HD graphics, Joy-Con controls, as well as an in-game music player featuring the epic soundtracks from all three games!
Turn your home into a race track with Mario Kart Live: Home Circuit, a brand new Mario Kart experience for Nintendo Switch!
This special Game & Watch system, complete with playable versions of Super Mario Bros., Super Mario Bros.: The Lost Levels, and Ball (Mario Version), will be released in shops later this year**. It also features a colour screen, + Control Pad and functions as a clock, with 35 little touches to discover.
The multiplayer mayhem of Super Mario 3D World is coming to Nintendo Switch early next year.
For more Mario fun, be sure to check out the rest of our Super Mario Bros. 35th Anniversary hub. You can also stay up-to-date by following our Super Mario Twitter account and joining the Super Mario community on Facebook.