Pokémon Sun and Pokémon Moon are now available for pre-purchase!
An incredible new adventure awaits you in Pokémon Sun and Pokémon Moon, coming exclusively to Nintendo 3DS family systems on November 23rd.
Please note: when pre-purchasing software, you will be directly charged for the full purchase price of the title, and you cannot play the title before the launch date on November 23rd 2016.
Pokémon Sun and Pokémon Moon will launch exclusively on Nintendo 3DS family systems on November 23rd. For more information, please visit the official Pokémon website.