Pokémon Sun en Pokémon Moon kun je nu alvast bestellen!
Beleef een ongelooflijk nieuw avontuur in Pokémon Sun en Pokémon Moon, twee games die op 23 november exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen worden uitgebracht.
Opmerking: als je software van tevoren bestelt, wordt de volledige aankoopprijs van de game meteen in rekening gebracht. Je kunt de game niet spelen voor de release op 23 november 2016.
Pokémon Sun en Pokémon Moon komen uit op 23 november, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Ga voor meer informatie naar Pokemon.be/SunMoon.