Wii U
Travel between the worlds of light and dark to save the land of Hyrule in The Legend of Zelda: Twilight Princess HD. This definitive edition of the beloved adventure game features revitalised visuals that will further immerse players in its stunning landscapes and epic story.
The Lylat System is in danger! Join Fox , Falco, Peppy and Slippy as you fight to protect the galaxy in Star Fox Zero, an epic 3D shooter. Lead the Star Fox team to exotic planets and into thrilling dogfights where you and your comrades will duke it out against the evil Andross’ invading empire!
Switch between security cameras and blast down waves of robotic intruders as you defend valuable metal mining sites in Star Fox Guard! Take control of the sophisticated AegisCam system and defend the perimeter of Grippy’s many mining facilities from the marauding machines.
Get a grip on a unique blend of puzzles and platforms in Pullblox World. Climb to the top of puzzling structures by pushing and pulling their component blocks to create steps, then leap up the path to the summit!
Charge into battle with Hyrule’s mightiest legends in Hyrule Warriors: Legends. Cut down entire legions of enemies using powerful, over-the-top Dynasty Warriors-style moves, and switch between multiple fan-favourite characters to enhance your strategies.
Head to the countryside to start a rewarding new life in Story of Seasons. Build a successful farm, make friends with the townsfolk and get involved in various events – there’s plenty to entertain experienced farmers, as well as those who are a little green!
Think outside of the box and solve puzzles aplenty in BOXBOY! Meet Qbby. Qbby’s a square character who can’t jump very far or very high, but he does have one very special ability – he can create boxes out of thin air. Help him get to the goal!
Qbby has a new power that lets him create TWO sets of boxes. He’ll put every box to use to survive perilous traps across more than 120 puzzling levels. Learn new tricks and box formations to get past obstacles like switches, spikes and even lasers!
Discover two worlds with one heroic destiny and reach your true star potential in Tokyo Mirage Sessions #FE. In this unique RPG for Wii U, budding stars of the stage and screen from Tokyo team up with legendary warriors from the world of Fire Emblem against the forces of darkness.
Yoshi’s Woolly World is a dyed-in-the-wool platformer that’s bursting with colour and texture, only on Wii U. Explore a material world with Yoshi, who this time is made entirely of wool! Use Yoshi’s trademark abilities to unravel all sorts of secrets and track down collectibles.
Two kingdoms are on the brink of war – and you must decide whose side to take in Fire Emblem Fates. As a Hoshidan prince raised by Nohrian royals, you’re torn between two families. The path you choose determines the fate that awaits you and the army you lead.