Mark evans is terug op het veld en is van plan de wereld te veroveren in Inazuma Eleven 3: Bomb Blast en Inazuma Eleven 3: Lightning Bolt voor de Nintendo 3DS-systemen!
Inazuma Eleven 3 wordt uitgebracht in twee versies, en je mag zelf beslissen welke je voorkeur heeft! De twee spellen spelen hetzelfde, maar in elke versie ligt de nadruk op een ander personage: Paolo Bianchi of Hector Helio. Daarbij zul je het opnemen tegen verschillende tegenstanders, afhankelijk van het spel dat je kiest. Bovendien zijn er unieke spelers, die alleen verschijnen in een van de versies. De enige manier om ze allemaal te verzamelen, is door te ruilen met iemand die een andere versie van het spel heeft. Hoe dan ook, Mark Evans vertrouwt op jou om het Frontier International Championship te winnen!
Lees en zie alles over het spel op onze gloednieuwe site! Bekijk de actie in gameplay-video's en ontdek wat je te wachten staat op het veld als je de uitdaging van de Foortball Frontier International-competitie aangaat!