Nintendo today announced a new global edition of Nintendo Direct. The broadcast will take a look at the line-up of upcoming games for Wii U and will be streamed from the Nintendo Direct website tomorrow, 17th May from 4 p.m. (South Africa). Please note that details of Wii U releases scheduled for later this year and beyond are to be announced in a separate Nintendo Direct broadcast around the time of the Electronic Entertainment Expo in June.