Nintendo kondigde vandaag een nieuwe wereldwijde aflevering van Nintendo Direct aan. De uitzending is gericht op de line-up van software die deze lente en zomer naar Wii U komy en wordt op 17 mei om 16:00 uitgezonden op de Nintendo Direct-site. Let op: meer informatie over Wii U-spellen die gepland zijn om uit te komen in de herfst of later, zal worden aangekondigd in een afzonderlijke Nintendo Direct-uitzending rond de tijd van de Electronic Entertainment Expo in juni.