It’s time to prime your Nintendo 3DS system and snap some inspiring photos if you think you have the flair to beat other entries in our Nintendo 3DS 3D Photo Contest. We’ll be opening our dedicated contest website in the first week of May, where you’ll be able to view entries and keep an eye on the competition!
The contest will run for one month. You will be able to select from six categories: Animals, People, Places, Objects, Plants and Augmented Reality, which should give you plenty of scope for creativity.