Tijd om je Nintendo 3DS-systeem voor te bereiden op het schieten van een serie geïnspireerde foto's! In de eerste week van april zal onze speciale wedstrijdsite geopend worden, waar je kunt meedingen naar een prijs. Hier zul je ook andere inzendingen kunnen bekijken!
De wedstrijd zal drie maanden lopen en je zult uit zes categorieën kunnen kiezen, te weten: dieren, mensen, plaatsen, voorwerpen, planten en toegevoegde realiteit. Begin dus alvast met het bedenken van ideeën!