Red Riding Hood
Meet Maisie, a young child who is well-liked by everyone. After hearing her Grandmother is ill, Maisie prepares to visit her. She dons her favourite scarlet cloak and becomes Red Riding Hood. Journey with her to experience beautiful visuals and an immersive audio experience. Make a life-altering decision that will affect the flow of the story. Experience the dangers and the exciting world of Red Riding Hood.