Red Riding Hood
Maak kennis met Maisie: een jong meisje dat bij iedereen geliefd is. Als ze hoort dat haar grootmoeder ziek is, wil Maisie haar een bezoekje brengen. Ze trekt haar favoriete rode manteltje aan, en verandert in Roodkapje. Ga met haar op reis om prachtige graphics en audio-effecten te ervaren. Neem beslissingen die bepalen hoe het verhaal verdergaat. Ontdek de gevaren en de schoonheid van Red Riding Hood.